Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

Dagens asgarv.

Publicerad 2009-02-16 14:18:50 i Allmänt

Msn-konversation med Vicki, angående det obegripliga faktum att vi inte sett The Rocky Horror Picture Show

Beatrix Kiddo says:

okej, inte så jävla mkt bilder. men musiken ba YYYYYYYEEES.
Beatrix Kiddo says:
aeh, det är fan nån okänd snubbe som sjunger! spelat in sej själv, haha
Vixxxen says:
såg det precis..klickat på den under istället
Beatrix Kiddo says:
http://www.youtube.com/watch?v=o5XCtcLNAWQ&feature=related
här ba är originalet
Beatrix Kiddo says:
vill NOOOG se den
Vixxxen says:
är det en film?
Beatrix Kiddo says:
ja, musikal från början men finns inspelad som film
Vixxxen says:
*TANKA TANKA*
Beatrix Kiddo says:
kan vi inte kolla på den ihop?! :)
Vixxxen says:
Elementärt, min kära Engström.
KLART vi ska!!

Kommentarer

Postat av: sara

Publicerad 2009-02-17 11:53:22

Hello!! jag och sanna kollade på lite helger, vad sägs om sista helgen i mars? ska kolla med frida och carin osså! love love..

Postat av: Caroline

Publicerad 2009-02-17 12:39:12

Hej darl! Jag är ledig då, men känner mej helt stressad över hur mina helger ser ut.. :/ Mamma frågar när jag kommer hem, och vi har pratat om att hon ska komma hit i över ett år nu. Så mycket som aldrig blir av... men kan Frida och Carin då så måste vi nästan köra på det, annars kanske vi inte kan träffas innan minimänniskan anländer, och det går ju inte för sej! ;) Löööv!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela