Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

"Vi väntar på gröt i ett fat, och all annan läcker mat, men först så ska vi jobba på med alla paket som barnen ska få!"

Publicerad 2009-12-22 11:03:02 i Allmänt

Den som vet var ovanstående citat är hämtat ifrån är BÄST. Och förmodligen en medlem i min familj. Haha.

Dan före dan idag och mamma och jag fixar och fejar. ("Fejar" kan även -  i mitt fall - syfta på "facebookar".)
Vi fick en hel del gjort igår och på dagens schema är städning av övervåning, inhandling av varor och duschning av vovve mina punkter.

Bond
är så lycklig av all snö, igår på vår promenad viftade han på svansen konstant och det gjorde mej alldeles varm i hjärtat, trots att det var tretton minusgrader ute. Det gjorde inte ens särskilt mycket att han la en korv utanför ett hus och att jag därför höll på att förfrysa några fingrar när jag fick ta av vanten för att kunna knyta bajspåsen. Allt för min älskling.

Kommentarer

Postat av: Cilla

Publicerad 2009-12-22 14:11:09

Jag vet: Julmusiksagan du fick en jul med katten morris har jag för mig. Alltså måste jag vara bäst:)

Postat av: Caroline

Publicerad 2009-12-22 16:24:23

Tio poäng! :)



Vill fan lyssna på den ikväll innan jag somnar, haha.

Postat av: Cilla

Publicerad 2009-12-22 17:49:55

Du får leta fram den. Mjokej!:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela