Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

Ingen lust.

Publicerad 2009-12-05 09:12:26 i Allmänt

Ska åka iväg till jobbet strax. VILL INTE.

Det är LÖRDAG, det är för fan meningen att jag ska kunna ligga under täcket hela dagen om jag vill!
Är så innerligt trött på att jobba helg att jag vill kräkas ibland.

Känns som att det enda jag har lust för just nu är träningen. Men ikväll är det födelsedagsfest hos Kristin, det ska bli roooligt. Tror dock att jag skippar utgång sen eftersom jag ska... just det, JOBBA imorgon.

Om två veckor börjar min julledighet!!

Kommentarer

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-12-05 09:17:35

Vet hur det känns, ska också jobba idag och imorgon. Så jäkla surt, bland det värsta jag vet när man har jobbhelgen..Men men det får gå =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela