Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

Hej.

Publicerad 2009-12-18 00:50:18 i Allmänt

Jag borde sovit för längesen, men fastnade i en googling. Kaukasisk ovtjarka verkar vara en mysig hundras...NOT.

Nåja, det spelar ingen roll om det inte blir så många timmars sömn som jag tänkt, för imorgon är det faktiskt sista passet innan min underbara, efterlängtade julledighet.

Är klar med alla måsten innan det är dags att åka hem, har till och med slagit in alla julklappar. Faktiskt riktigt impad av mej själv. Har varit och fixat naglarna den här veckan och imorgon bitti är det dags att angripa utväxten. LJUVA känsla.

Så härligt att vara ytlig. Och så härligt att mamma kommer hit på lördag. Hoppas att hon tycker jag har gjort fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela