Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

Årets sista inlägg.

Publicerad 2009-12-31 21:51:52 i Allmänt

Till alla mina bästa:

Ha en underbar nyårskväll och - ännu viktigare - ett spännande 2010!

Ta hand om er, gör roliga saker, lyssna på er själva, lyd er magkänsla, var rädd om dom och det som betyder nåt och kom ihåg att ni är helt fantastiska.

Jag har inget löfte i år heller, men jag vet i alla fall vad jag strävar efter.

Bättre och bättre.

Don't stop believin'.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela