Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

Se på mig nu, vad tycker du?

Publicerad 2009-08-13 10:47:17 i Allmänt

Det var en asbra spelning med Markus Krunegård igår! Låtarna är faktisk ännu bättre live, mycket mer tyngd och känsla. Isabelle var inte särskilt imponerad och ville egentligen gå redan efter en kvart, men stannade kvar bara för att hon är så himla snäll. Gulle!

Ser fram emot bob hund ikväll också. Ska träffa Jonathan innan spelningen, och sen sluter Frida upp också. Har inte träffat henne på hela sommaren.

Jag vill ligga i solen nu.


Det är många som känner sig manade
att visa upp sina hjärtan på allmän plats
Men alla mår dåligt och alla mår skit
Håll det där för dig själv och ditt usla liv

Låt tankarna styra vad hjärtat känner
Det är så att bli vuxen och så att va vänner
Låt tankarna styra vad hjärtat känner
Det är så att bli vuxen och bara va vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela