Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

Just nu.

Publicerad 2009-08-16 15:48:36 i Allmänt

Väntar på att Isabelle ska komma hit, vi ska äta scones och planera inför resan. (Så mycket man nu kan planera inför en resa som inte ens är bokad än...haha.)

Ikväll trodde jag att jag skulle få träffa Staffan, men tydligen är allting försenat och han kommer nog inte hem förrän inatt. Varför är jag inte förvånad liksom.

Men jag klarar mej. Jag har ju Lisbeth Salander, och ikväll är det herrarnas 100 meters-final.

Det har blivit höst, djungelns lag och störst går först
Det har blivit höst och jag är trött
Orkar inte försöka mera
Orkar inte imponera
Orkar inte bevisa nåt mera
Orkar inget mer, orkar inget mer

Rocken spelar ingen roll längre
Vad ska jag ta mig till baby?
Rocken spelar ingen roll längre
Vad ska du ha mig till baby?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela