Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

Äntligen!!

Publicerad 2009-08-20 16:03:31 i Allmänt



Platanias. Om en vecka!

Nu är det fan semester! Det kanske är lite konstigt att jag utbrister det NU när jag egentligen är inne på min sista vecka. Och även om Isabelle och jag har varit lika angelägna om att det verkligen ska bli av, så kan man ju aldrig säkert veta. Idag frågade vi oss själva om det inte är värt att lägga lite extra för att kunna slappna av, veta att det blir av och var vi hamnar. Så vi bokade!! Nu kan jag andas ut, slippa jaga resor stup i kvarten, slippa oroa mej för att allt inte ska klaffa... nu blir det! Om en vecka och två timmar sitter vi på planet till Grekland och det känns helt fantastiskt att kunna säga det. Det känns riktigt kul att åka tillbaka till Kreta också, jag trivdes så bra där förra året, och Isabelle har också varit där. Så vi behöver inte utforska allt "från början".

Av alla människor på denna jord så är vi två värda det här mest av alla. Fy fan vad jag ska bada, och fy fan vad brun jag ska bli!

Allt med jobbet är avklarat också, kändes skönt att kunna ringa och bekräfta allt. Ska gå in och jobba som vanligt på onsdag, och sen drar jag dagen efter. Ganska lagom! Haha, så borde det alltid vara. Jobba en dag, ledig i en vecka. ;)

Var dessutom och fixade naglarna idag. Fransk manikyr blev det, och jag är löjligt nöjd.

Nu ska jag stressa neeeeeeer. Bort med alla jobbiga "om"! Det är SEMESTER!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-08-21 19:54:15

Åh vad härligt!!! Grekland is the shit!! Drick några kalla "Mythos" åt mig med.. och frossa i din älskade yoghurt =)

Du får ta och komma ner senare i höst så leker vi med Sigge-darling och tar en "girls night out" Love u!!

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-08-23 17:13:17

Waaaaaaaaaaa, snart åker vi!"



Det ser ut som om fotot är taget från mitt hotell jag bodde på i juni!:D



Ses imon baby!

All kärlek till dig!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela