Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

When you've had enough I've had it much more than you knew.

Publicerad 2009-04-30 14:02:21 i Allmänt

Antar att ni ska dricka er pinsamt fulla ikväll?

Själv ska jag jobba natt, femtontimmarspass. Men det gör inte så mycket.

För jag lyssnar på Love is my drug med John ME och ska strax plantera nya blommor i min balkonglåda så att det är fint där ute imorgon när Sofie och jag knäcker första ölen. Lääängtaaar.

Kommentarer

Postat av: Cilla

Publicerad 2009-04-30 15:15:36

Ja visst är den bra?upptäckte den när han spelade i

nyhetsmorgon. Det gjorde också att jag fick upp ögonen (öronen) för motorhomes gamla goa låtar igen:)Gräm dig inte över átt jobba i valborg. Bättre det än att supa bland fjortisar. Jag hoppar Sigges ikväll...Vill inte få klaustrofobi. Ha en mysig helg med Sofie. Hälsa. Kram

Postat av: Caroline

Publicerad 2009-04-30 16:06:09

Jaa, riktigt bra är det. Kul att han fått igång karriären igen, alldeles för bra röst för att försvinna... Haha, håller med, Valborgssupande kan man både ha och mista. Och Sigges får vi ta en annan gång i sommar, det är ju ett måste även om det är b... ;) Japp, det ska jag göra, och du får hälsa till alla med. Ha en jätteskön helg! Kram.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela