Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

What's that coming over the hill?

Publicerad 2009-04-25 09:36:58 i Allmänt

Lyssnar på Monster med The Automatic, vilket passar bra eftersom jag har ett sånt att ta itu med snart. Lite mindre än vanligt dock; passet är minskat från 27 till 24 timmar, lätt som en plätt!

Hade en jättebra kväll igår - satt på The Dubliners med Lotta, Tomas och Jonathan och drack öl och skrattade. L & T är i stan i helgen tillsammans med hela Tomas familj, och i morgon eftermiddag hämtar dom upp mej efter jobbet så jag får följa med till Gislaved. Ibland är allt så himla lyckat!

Kommentarer

Postat av: Cilla

Publicerad 2009-04-25 17:22:50

Visst är det!!Du glömde nämna att du får komma hem och vakna till Bondiflondis glädje därhemma på din födelsedag:)Vi ses på måndag!Kram

Postat av: Caroline

Publicerad 2009-04-25 23:58:30

Jaa, det kommer ju bli det bästa! Saknar honom så mycket, till och med när han rapar en rakt i ansiktet, haha. Kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela