Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

På begäran!

Publicerad 2009-04-20 23:25:47 i Allmänt

Om en vecka fyller jag år, och jag har lovat Lotta att skriva ner vad jag önskar mej. So here it is!



Den här boken lär ju vara hur rolig som helst.


Man kan ju tro att jag fyller 40, men jag vill faktiskt ha en sån här. Eller vill och vill, finns det en chans att den kan ta bort dödsångesten det innebär att dammsuga kan det vara värt ett försök. En rosa vore fint!


Klart jag vill ha världens bästa serie.



Första parfymen i Naomi-serien, tydligen. Luktar så gott att man blir narcissist av att bära den.



Säkert för svåra rätter för mej, men jag älskar Per Morberg.


Inte så illa pinkat, va!


Kommentarer

Postat av: Lotta

Publicerad 2009-04-21 09:52:22

Bra tips, men försöker du samla vuxenpoäng eller? Kram!

Postat av: Caroline

Publicerad 2009-04-21 10:04:58

Jag kan lägga till "Vinterhäst med släde" för att jämna ut, fick ju aldrig en sån när jag var liten!

Postat av: Lotta

Publicerad 2009-04-21 11:42:55

Jag tror fan jag ska köpa det!

Postat av: sara

Publicerad 2009-04-22 10:52:03

va faaan cajjo! har du snott min lista av jultomten!! =P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela