Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

No need to worry.

Publicerad 2009-04-13 18:47:36 i Allmänt

Det har varit kasst bloggande dom här dagarna, jag vet, men nu har Staffan satt sej på tåget hem och jag kommer därmed att bo vid min dator igen, i vanlig ordning.

Jag vet inte vad som är jobbigast. Att sakna honom när han inte är här, att inte kunna vara allt jag vill vara när vi träffas, eller att säga hejdå och veta att det kommer dröja jävligt länge tills jag får krama honom igen.

Känner inte för nånting alls nu, allra minst för att jobba.

Hoppas att ni haft en bra påsk i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela