Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

Glömde säga en sak.

Publicerad 2009-04-14 00:07:03 i Allmänt

Förra veckan spenderade Lotta och Tomas i S:t Petersburg, vilket var en kombinerad födelsedagspresent och julklapp från henne till honom. Näst sista kvällen blev Tomas nedslagen och rånad, och jag fick panik-sms från Lotta som bad mej ringa och spärra bankkorten. Nu gick ju allting "bra", han fick som tur är inga allvarliga skador, men jävlar vilken obehaglig känsla som uppstår i magen.

Är så glad att ni båda är tillbaka i Sverige, att ni är välbehållna och att jag får träffa er på lördag. Min absolut värsta mardröm är att nånting ska hända min familj. Ni vet hur man alltid säger "jag skulle inte klara det..."?
Jag skulle inte det. Inte en gång till.

Men istället för att tänka på såna saker ska jag vara tacksam för att jag har nånting att vara rädd om.

Innan jag lägger mej på jobbsoffan ska jag surfa runt på kennelsidor och kolla på hundar. I tanken är jag farligt nära att boka upp min semester... men man måste ju få drömma lite, eller hur?

Kommentarer

Postat av: sara

Publicerad 2009-04-14 10:10:31

fy vad hemskt med thomas!! usch vad obehagligt..

Har ni haft en härlig påsk? Vi har varit ute i solen hela helgen..jättehärligt!

ska du skaffa hund i sommar? Härligt =) Love u!

Postat av: Lotta

Publicerad 2009-04-14 10:12:07

Jag är också jätteglad att vara hemma och tacksam över att det gick bra till slut. Längtar till lördag!

Postat av: Caroline

Publicerad 2009-04-14 10:44:36

Sara: Jaa, det har varit bra. Men alldeles för mycket godis som vanligt, haha. Vet inte om jag ska skaffa valp... jag viiill. Vill vill vill. Men det blir väldigt svårt iom att jag jobbar så som jag gör. :/ Love you too!



Lotta: Jag längtar med! Gött att det redan är tisdag, inte alls långt kvar nu! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela