Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

You want a piece of me.

Publicerad 2008-09-08 01:26:09 i Allmänt

Det var så sjukt kul igår!

(Innan jag säger nåt mer måste jag rätta mej själv i föregående inlägg; det är 28, inte 23, mil från Malmö till Göteborg. Alltså är Sofie ännu mer bäst.)

Min förfest blev riktigt lyckad. Skön mix av människor och jag dansade in min klänning på bästa sätt. Finns det en sexigare låt än Down in Mexico med The Coasters? Jag är tveksam.

Naturligtvis blev det Sticky... iaf för mej och pärlan. Resten av gänget drog till Excet, men vi hade ingen tid att förlora. Nostalgidansgolvet, ja tack! Jag var i mitt esse när DJ:n spelade min önskelåt (Heartbeats med The Knife) men mådde kanske inte riktigt lika strålande när jag fick gömma mej inne på toaletten i säkert 45 minuter. Hur kan man bli så amatörmässigt full, och hur kan man vara så korkad att man sen skriver ut det på sin blogg? Haha...

Nåväl. Inne på Sticky träffade jag faktiskt Skåne-Thomas vilket var lite komiskt eftersom vi hade snackat på internet typ dagen innan. Har inte sett honom på flera år! Det blir nog en after work nån dag. Skitsnack och öl kan ju inte misslyckas.

Det var hursomhelst en helt underbar snabbvisit av Sofie, hon är en sån där människa som bara genom sin närvaro gör att man mår bra. Och hon är precis en sån vitamininjektion jag behöver nu - jag måste hålla mej aktiv, träffa folk och hitta på saker. Och det har jag varit rätt duktig på!

På tal om att vara duktig ser jag fram emot en ny träningsvecka. Har haft träningsvärken från helvetet i helgen, men det har ärligt talat mest varit skönt. Projekt: "Killer body" går vidare... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela