Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

Rock 'n roll and brew.

Publicerad 2008-09-15 14:37:18 i Allmänt

Och så var man tillbaka i sin ensamma tillvaro i lägenheten igen. Men jag säger det inte med någon bitterhet, för tro det eller ej ; jag tycker om att ha det såhär just nu. Däremot är det såklart alltid bäst när man får träffa dom som betyder mest här i livet, och det fick jag göra i helgen!

Det blev riktigt trevligt med SingStar, gott vin, en dagstripp till Helsingör (Danmark rules), massa skratt och många kramar. I Danmark köpte jag en tröja som jag inte riktigt vet vad det står på (bra där) samt en fin, röd kjol! Den ska jag inviga i veckan.

En vecka som för övrigt innehåller ganska mycket - det ska fikas, ätas sushi, firas födelsedag (Fridas, inte min), repas och drickas drinkar. Förutom att jag ska jobba och träna förstås. Sistnämnda redan om en och en halv timme. Box idag!

Jonas
hade köpt två nya SingStar-skivor, och på en av dom fanns Total eclipse of the heart med Bonnie Tyler. Fatta vilken grym låt, egentligen. Har fått 80- och 90-talsnostalgi på hjärnan, går bara inte att sluta lyssna.

Dead ringer for love
med Meatloaf och Cher etsade sej fast i helgen. Vet inte riktigt varför, men nu är det bara att spela sönder den!

Rock 'n roll and brew
Rock 'n roll and brew
They don't mean a thing when I compare 'em next to you
Rock 'n roll and brew
Rock 'n roll and brew
I know that you and I oh we got better things to do

I don't know who you are or what you do
Or where you go when you're not around
I don't know anything about you baby
But you're everything I'm dreaming of
I don't know who you are
But you're a real dead ringer for love

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela