Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

I'm broader than Broadway.

Publicerad 2008-09-27 01:25:57 i Allmänt

Alltså, något som jag verkligen ska passa mej för, det är mobilt bredband. Det skulle förmodligen innebära dödsstöten för mitt sociala liv. Lik förbannat vill jag skaffa det... haha. Ikväll testar jag tack vare Tomas som lämnade sin laptop här hemma hos mamma.

Det har varit underbara dagar här. Frisk luft och kärlek. Vill inte tillbaka till Göteborg imorgon... medan alla andra njuter av helgen ska jag gå på ännu ett monsterpass. Känns sådär...

Men det är bara att bita ihop.

"Jag kommer aldrig mer bli kär i någon."

Jag, 26 september klockan 21.32

Min familj ska lägga det på minnet. Den här bloggen också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela