Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

Helt okej, faktiskt.

Publicerad 2008-09-03 01:06:16 i Allmänt

Måste säga att det varit en rätt bra dag på jobbet. Är fortfarande glad över att det finns utrymme att göra så mycket roligt på min arbetsplats! Idag har jag t.ex. sprungit en mil (!) tillsammans med en kille som bor hos oss. Och på kvällen hade vi allsång. Riktigt kul!

I övrigt är det väl sådär. Jag dejtar Mr Big och dom andra karaktärerna i Sex and the city varje kväll, och trivs ganska bra med det. Även om det känns helt sjukt när telefonen är tyst en hel dag, som den varit idag. Jag är medveten om att det här är mitt eget val, men det betyder inte att jag inte saknar. Tre år och åtta månader är en lång tid, och det är inget man bara skakar av sej utan att blinka. Det känns så jävla långt borta att jag skulle kunna bli kär i någon nu. Jag vet att man alltid säger det, men det är verkligen så det känns. Och det handlar inte bara om att kunna, jag vill inte bli kär heller.

Åtminstone inte på ett väldigt bra tag.

Största delen av min energi läggs på träning nu. Ska gå ett "mage-rumpa-lår"-pass imorgon, och jag längtar verkligen. Är glad att jag har något att fokusera på, och att det dessutom är nåt vettigt.

Längtar dessutom till helgen, för då blir det party. Jonathan (x2), Vanessa och en hel drös med bekanta till nyss nämnda människor kommer hit och förfestar. Sen blir det dans, dans, dans. Jag ska ha en skitsnygg klänning på mej.

Kommentarer

Postat av: Veruca

Publicerad 2008-09-03 13:06:07

Rättelse...sVampig klänning hahahahaha!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela