Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

Ett lyckat firande.

Publicerad 2008-09-19 00:16:39 i Allmänt

Visserligen fyller Frida inte förrän imorgon, men Carin och jag smygstartade ikväll genom att bjuda vår vän på fika och bio. Det blev en uppskattad present!

Vi såg Patrik 1,5 som var precis lika mysig som jag trodde. Gustaf Skarsgård är ju en riktigt duktig skådis, det är imponerande. Det visade han visserligen redan i Ondskan, men han blir verkligen bättre och bättre.
En annan av filmens stora höjdpunkter var alla scener Torkel Petersson medverkade i. Han är sjukt rolig OCH snygg. Eller kanske inte snygg, men... han har nåt. Och han har det väldigt mycket. Jag hade inte tackat nej.



Hej Torkel. Är du singel?

Kommentarer

Postat av: taxen

Publicerad 2008-09-22 14:17:50

Hallau! patrik 1,5 är så söt. bästa romantiska komedin på länge! mattias sa: man tänkte inte ens på att det var två killar i kärleksscenerna! Och precis så kände jag med, den var så äkta. Puss!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela