Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

Pirr.

Publicerad 2008-10-24 10:30:07 i Allmänt

Nu när det snart är november kan jag inte låta bli att redan börja summera det här året lite. Jämfört med 2007 (åtminstone andra halvan, jag har faktiskt inte så många minnen av den första) har det naturligtvis varit mycket bättre, men ändå ganska jobbigt. Förändringar och ensamhet (fast samtidigt inte, för så social som jag varit dom senaste månaderna har jag inte varit på flera år). Saker som dock i slutändan ska leda till nåt positivt, och jag är helt övertygad om att det kommer göra det.

Det har det redan börjat göra, för övrigt.

För framtiden är spännande nu, inte ett orosmoment. Jag vet att man inte ska lägga för mycket betydelse i att det slår över till ett nytt år.... men 2009, du är fan efterlängtad. Jag tror att jag kommer tycka om dej väldigt mycket!

Kommentarer

Postat av: sara

Publicerad 2008-10-24 12:04:31

hello love! jag funderar ändå på om jag ska ta semester den helgen 7-9, och att vi träffas ytterligare en gång då alla kan. och att jag antinegn kommer till dig, eller om du kommer till mig.. eller... om vi drar nån stans? malmö? mattias är i köpenhamn och jag skulle bli ensam den helgen, men även att jag skulle jobbat så är det ändå tråkigt. plus att jag har semester o plocka =) längtar så ofta efter dig och er. lyssnade på laleh "november" och tänkte på dig och alla härliga dagar, festivaler och galenskap vi haft och ska ha! /din sara

Postat av: Johan

Publicerad 2008-10-24 13:10:54

Well... Jag tror att man är ganska avig till de flesta förändringarna. Jag vet att jag lätt blir nojig när något blir något annat. Men det gäller väl att på något sätt smälta allt och se vad man kan göra med resten. Det kanske inte blev en äpplepaj, men kanske kan vi göra muffins i stället, det kan bli minst lika gott om inte godare, som min morfar alltid sade. :)



För övrigt lever jag redan i 2009. ELler ja... Planerar för det. Men man ska alltid leva i nuet. Jag tror det kallas Carpe Diem.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela