Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

I don't shine if you don't shine.

Publicerad 2008-10-18 12:35:08 i Allmänt

Varit ute på en liten morgonrunda med Sofie och Fialutten. Snart blir det bakispizza!
Inte för att vi är särskilt bakis iofs.

Det var kul igår! Lite komiskt bara att man inte ens kan åka till Malmö utan att Sticky fingers förföljer en... Två av bartendrarna där var på Debaser igår... haha.

I kväll blir det NOG fest igen. Med långt hååår. Åh, jag längtar.

(Besökarantalet har skjutit i höjden dom senaste dagarna, undrar vaaarfööööröööhhh? Aeh.)

Kommentarer

Postat av: sara

Publicerad 2008-10-19 18:11:54

Guuuud va snyggt håret blev! hur länge sitter det? eller sätter du i det när du vill va extra hot? love love..

Postat av: Caroline

Publicerad 2008-10-19 22:59:48

Hej babe! Och tack! :D Det kommer förhoppningsvis hålla i två-tre månader. :) Och jag ska ha det i hela tiden, men om jag skulle tröttna (fat chance) kan jag ta ur det och återanvända det om jag vill. Puss!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela