Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

Det oundvikliga inlägget.

Publicerad 2008-10-09 00:48:53 i Allmänt

Förr eller senare blir blogginnehavaren väldigt nyfiken på sina läsare, och det går till slut inte att hålla sej längre.

Därför frågar jag: Vilka är ni?

Så himla många är ni inte förstås, men jag har ändå inte riktigt koll på vilka alla är.

Skriver ni några rader i kommentarfältet så blir jag jätteglad.

Vem är du? Känner vi varandra? Om inte, hur hittade du hit?

Eller vad ni vill. :)

(Skriv gärna att jag skriver superbra också, eller nån annan överdriven komplimang. Jag behöver bekräftelse, det är ju därför vi bloggare bloggar från första början!)

Kommentarer

Postat av: Carina

Publicerad 2008-10-09 08:06:52

God morgon Syrran!

Jag är kanske din mest trogna läsare? Men får erkänna att jag är sämre på att kommentera, ska skärpa mig. Du skriver jättebra och det är alltid trevligt att få reda på vad du gör. Ha en bra dag!

Postat av: Lotta

Publicerad 2008-10-09 09:33:18

Hej! Jag heter Lotta och är din syster ;-)

Läser väl din blogg sisådär två-tre gånger per dag... Borde ta tag i mitt eget bloggande känner jag. Har inte haft så mycket inspiration bara. Förresten är jag Cajjo-dink

Postat av: Lovisa

Publicerad 2008-10-09 10:54:33

Hej det är jag!

Postat av: Carin

Publicerad 2008-10-09 19:54:37

Hej Caroline!

Jag läser din blogg nårra gånger i veckan, men är inte så bra på o kommentera. Kul o läsa va du har för dig på dagarna! Du skriver mkt braa! Vi ses!

Postat av: Sanna

Publicerad 2008-10-09 20:31:06

Yes my lady det är jag =) Brukar kika in på din blogg nästan varje dag,kul och se vad du hittar på!

Postat av: Helena

Publicerad 2008-10-09 23:43:12

Hej Caroline! Jag är din föredetta rockstar-kollega och kanske ditt största fan. Om inte det skulle räcka så skriver du ju superbra också, och har dessutom fungerat som promenad-/motionsinspiration ett flertal gånger :)

Förresten tycker jag ni får fixa en spelning i Oslo snart!

Postat av: sanna e.

Publicerad 2008-10-12 21:07:30

stalker nora är här ibland också typ =`) många kramisar!/S



Postat av: Emina

Publicerad 2008-10-15 14:48:24

Hej Carro! Brukar också gå in på din blogg någon gång när jag kommer på att jag inte besökt din sida på länge! Är roligt att läsa bloggar, nästan lite beroendeframkallande :) Men din bogg är jättebra, självklart skriver du bra, har du alltid gjort! Roligt att läsa vad du har för dig ibland!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela