Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

Bokat!

Publicerad 2008-10-13 10:21:10 i Allmänt

Har nyss köpt tågbiljetter till Malmö och det var värt varenda riksdal. På fredag får jag träffa Sofie igen!
Världens bästa. <3

Nittontimmaren är till ända för den här gången, det gick faktiskt rätt snabbt ändå. Ledig resten av dagen, samt imorgon. Jag ska SOVA i trehundrafemtio år ikväll. Fast innan dess blir det tvätt, träning och fika med Carin och Frida.

Okej, nu behöver jag er hjälp. Som ni alla vet är Sex and the city-eran sorgligt nog över, så nu behöver jag nåt nytt att sysselsätta mej med (läs en ny dvd-box). Har ni några tips? Har funderat på Six feet under, Vänner, Lost och South Park, men jag har ju redan sett det... och jag är inget större fan av Grey's Anatomy precis. Tips på teveserier eller filmer tas därför gladeligen emot!

Kommentarer

Postat av: Lotta

Publicerad 2008-10-13 11:14:41

Dexter

Postat av: Sanna

Publicerad 2008-10-13 11:35:52

Prison break om du inte redan sett det

Postat av: Dan

Publicerad 2008-10-13 12:19:02

The Original Series, The Next Generation, Deep Space 9, Voyager, Enterprise

Postat av: Caroline

Publicerad 2008-10-13 12:39:27

Star Trek... fat chance, Dan. :P

Postat av: Lovisa

Publicerad 2008-10-13 19:34:09

Köp House!!! Världens bästa program!!!!

Kram L

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-10-13 21:48:56

cajjo!! kalla fötter är ju givet! cold feet är den allra bästa serien genom tiderna. bästa irländska dialekterna.. helt fucking bäääst!!

Postat av: Lotta

Publicerad 2008-10-14 09:42:31

Varför inte lite nostalgi som Dallas (så kan jag låna sen). Annars håller jag med om att Kalla Fötter är asbra!!

Postat av: Caroline

Publicerad 2008-10-14 09:57:26

Tack för alla tips! Vad jag satsar på får vi se när nästa lön kommer, spännande va ;)

Postat av: veruca

Publicerad 2008-10-14 10:10:01

Ja gissa vad jag kommer ekomendera...just det Gilmore Girls! enjoy!

Postat av: emina

Publicerad 2008-10-15 14:41:04

Hej Carro. Själv har jag fastnat för en serie som heter How I met your mother! Den påminner mig lite om Vänner, så jag kommer inte ifrån den.. Laddar nu säsong 4 varje tisdag. Det tog mig ett tag att fastna för den, men väl i början av säsong 2 var jag beroende :) Try it och hör av dig om vad du tycker!

Ja, att sex and the city är slut har jag inte heller kommit över :(

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela