Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

Köpenhamn 2008!

Publicerad 2008-05-05 23:44:25 i Allmänt

Har varit en kass bloggare dom senaste dagarna, men det har ju också sin förklaring. Tidigt i fredags morse parkerade jag mej på tåget tillsammans med Frida och Carin och åkte till bästa staden där vi skulle möta upp Sara, Sanna och Tina. Det blev till och med ännu bättre än förra årets weekend. Jag älskar Danmark och folket som bor där! Känns knappast som att det är en slump att den enda otrevliga människan vi stötte på var en svensk servitör...
Precis som förra året blev det en rundvandring i Christiania, man kan inte låta bli att fascineras av tillvaron där. Och Sannas smeknamn på den mysiga lilla puben Heidi's som myntades förra året är nu bekräftat; Jägerheaven. (10 kr för en shot.)

Jag var inte så aktiv med kameran men vissa stunder lyckades jag fånga. Det är så jag redan längtar tillbaka.

62179-133

Utsikten från vårt rum. Inte så illa, va?

62179-134

Köpenhamn är så vackert.

62179-135

På lördagen, precis när vi var på väg mot Christiania, möttes vi av en "Marijuanamarsch".

62179-137

Hade knappast ställt mej i ledet själv, men jag tycker ändå att det är lite charmigt på nåt vis.

62179-138

Alkohol och cigaretter är och förblir dock dom enda droger vi håller oss till. Här sitter Sara och njuter i solen. Hela lördagen var underbar, och vi spenderade flera timmar i den här parken och bara njöt. :D

62179-139

Tina var nog också rätt nöjd.

62179-140

Såhär liten blev bilden efter redigering. (Vinkeln blir sällan bra med självutlösare.) Men visst är vi fina?

Kommentarer

Postat av: Carina

Publicerad 2008-05-06 14:56:54

Ser verkligen helt underbart ut! Hörde att jag lyckades sammanfoga dig och Richard också!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela