Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

Gårdagen.

Publicerad 2008-05-24 10:18:38 i Allmänt

Det blev en fin begravning med mycket fina blommor och jättevacker sång. Trots att det såklart var väldigt sorgligt kändes det bra att träffa Anna-Lena och Niklas. Dom är ju verkligen som släkt för oss, även om vi inte ses så ofta. Extra roligt var det att äntligen få träffa Niklas lille son, Melker. Hoppas att vi ser mer av dom i sommar.

Sitter på jobbet nu och alla sover... det är rätt segt och tråkigt. Men jag går bara till 15 idag så jag hoppas att dagen går fort.

Ikväll hejas det självklart på Charlotte Perelli. Daniel är snäll och går med på att låta mej bestämma över teven, så länge han får fri tillgång till datorn. Haha.

Känns det förresten inte lite uppgjort att Ukraina ska vinna?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela