Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

Påsksummering.

Publicerad 2008-03-24 22:19:07 i Allmänt

Massa, massa god mat. Mer godis än vad jag hade tänkt (nu är det tillbaka till det strikta igen, dock). Väldigt trevligt umgänge. Och en hel del motion.  Så var min påsk.

Det finns en hel del jag skulle kunna skriva här, men det är som att jag har tappat bloggintresset. Vet inte vad som hänt. :/ Det kanske är för att jag läser så himla många andra bloggar varje dag och får prestationsångest? Nu har även Tomas börjat blogga, vi får hoppas att han uppdaterar lite flitigare än sin fru. ;)

Trots ett intensivt umgänge med Gislaveds-gänget saknar jag dom redan. Och jag skulle ge ungefär vad som helst för att ha Bonds huvud gosande och buffande i mitt knä nu. Samtidigt kan jag knappt bärga mej tills Daniel kommer hit efter jobbet. (Jag tänker hångla!)

Nån gång snart ska jag försöka blogga om nåt intressant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela