Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

My cup of tea.

Publicerad 2008-03-18 22:54:02 i Allmänt

Såg ni 100 Höjdare - Världens skönaste land igår? Det hoppas jag verkligen att ni gjorde eftersom Filip och Fredrik fortfarande levererar landets bästa teveunderhållning. Har ni tänkt på hur få som faktiskt skulle lyckas med att göra det dom gör? Allt är otroligt proffsigt samtidigt som det är äkta och gjort med en jäkla massa hjärta. F & F har perfekt tajming och balanserar, precis som i alla andra program, precis på gränsen till att vara stötande. I love it!

62179-119

Om jag inte redan hade haft världens bästa och om Filip Hammar (han utan glasögon, för er som inte har koll) inte var upptagen skulle jag sökt upp honom och friat på en gång. Bäst, bäst, bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela