Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

Tröttast i världen.

Publicerad 2008-06-08 17:41:28 i Allmänt

Det blev en mycket lyckad spelning igår! På nåt oförklarligt vis höll rösten ända in i mål och jag var så jävla nöjd att den inte bara höll utan dessutom lät bra. YES! Och publiken var verkligen på danshumör, så det blev en kick för oss alla i bandet. Vilket kan behövas för att motivera sej att lägga 14 timmar av sin dag på en spelning. Hehe. Vi fick lite pröjs också, och det kändes ju gött.

Idag känner jag mej helt bakis trots att jag inte drack en droppe alkohol igår. Kom hem kvart över fyra inatt och stupade i säng. Vaknade av telefonen klockan 12 och har gått omkring som i ett töcken sen dess. Men jag fick iaf ut mej själv på en timmes promenad förut, det var bra. Nästa projekt är att ta mej till Lidl och handla, jag ser verkligen inte fram emot det.

Känner mej lite vemodig idag, vilket jag alltid gör efter att ha varit med om nåt roligt. Och så fick jag en släng av hemlängtan när jag såg på Facebook att Cilla är iväg och badar. Jag vill också. :( I dom småländska sjöarna.

(Tack förresten för kommentaren, Sara. Jag saknar dej!)

Kommentarer

Postat av: Lotta

Publicerad 2008-06-08 21:08:52

Hej! Kul att spelningen gick bra! Kolla min mobilblogg så får du se vad gött vi hade det vid badet idag. Kraaam!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela