Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

Sömn är för amatörer.

Publicerad 2008-06-07 13:54:15 i Allmänt

En kombination av tidsoptimism och slösurfande gjorde att det inte kommer bli nån sömn idag, men jag känner mej faktiskt pigg och tror att en eller ett par timmars sömn hade gjort mer skada än nytta. Så brukar det ju vara.

Det finns bara en nackdel med att vi spelar ikväll och det är att jag inte kan stå i publiken och festa. :D Fattar inte vad det är med mej, måste ha fått mersmak av Gisledagarna eller nåt. Jag vill parta hela tiiiideeeen. Haha. Så om nån är sugen på att hitta på nåt nästa fredag, slå mej en pling. :)

Men nu är det ikväll som gäller!

And when we take the stage tonight, you'll be on my mind
Yes, you'll be the one.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela