Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

It's been a long time since I rock 'n' rolled.

Publicerad 2008-06-06 21:10:58 i Allmänt

Jag är så LADDAD inför morgondagens spelning! När jag gått av mitt långpass imorgon bitti ska jag raka vägen hem och när jag är färdig med motion, dusch och lite kvalitetssömn ska jag börja komma i stämning genom att lyssna på skitbra musik, packa ner kläder och smink och börja sjunga upp lite smått. Sen ska jag försöka ta reda på exakt var i Jonsered vi ska vara och hur jag lättast tar mej dit, haha. Men det ordnar sej! Ser inte jättemycket fram emot att rigga ner när allt är över mitt i natten, men det kommer vara värt det. Jag har längtat så mycket efter att stå på scen! Sjunga är det absolut bästa jag vet.

Förresten så hjälper det ju inte att jag gör mej till och lägger in bilder och anstränger mej i vart och vartannat inlägg, för ni lämnar ju ingen respons ändå. Fisigt. Det är tacken, det! ;)

Kommentarer

Postat av: Helena

Publicerad 2008-06-06 23:37:54

JAG har längtat så mycket efter att du ska stå på scen ;) Ska bli riktigt roligt att höra er imorgon!

Postat av: Caroline

Publicerad 2008-06-07 00:46:41

Åh, vad gullig du är! Ska bli skitkul att träffa dej med, du får bjuda på några smakprov av det norska språket tycker jag allt! ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela