Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

Je suis pepp.

Publicerad 2008-07-24 11:09:51 i Allmänt

Pratade nyss med Sofie och blev alldeles glad av tanken på att få träffa henne snart. Helt otroligt vad många av mina käraste jag kommer få umgås med den här helgen, snacka om att jag är tacksam över det.

Idag är det Den Stora Fixardagen - jag ska hinna med en massa saker. Egentligen borde jag redan varit på väg in till stan, men jag hinner nog ändå. Ska slänga på mej nåt svalt (det är äntligen sommar nu!) och sen bege mej.

Cheers!



Kommentarer

Postat av: Oddmerethe

Publicerad 2008-09-24 13:42:30

Very useful information. Thank you!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela