Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

Vad var det jag sa?

Publicerad 2008-01-23 22:32:58 i Allmänt

Naturligtvis var det Tomas Svensson som ordnade segern mot Spanien idag! Visserligen hade Källman ett minst lika stort finger med i spelet, men hade inte Svensson gjort den där räddningen så hade allting varit slut. Alltså är han BÄST! :D

Vad har jag gjort idag då? Inte särskilt mycket. Ställde klockan på nio, gick ut och tog en morgonpromenad. Duschade, åt frukost och åkte därefter in till skolan för att sälja lite kurslitteratur. Gick en liten sväng på stan. Åkte hem, blev glad av det kommit ett paket från min gudmor på posten (ska skicka tackkort till henne imorgon), tog det lugnt, lagade isterband och dillstuvad potatis, kollade på handbollen, tog det lugnt igen, diskade och tömde sopor. Sen har jag hör och häpna tagit det lugnt. Just det ja, jag bakade bröd idag också! Så jag har gjort åtminstone lite när jag tänker efter.

Imorgon vill jag åka till biblioteket, samt titta på krukor till sovrummet (paketet innehöll bland annat pengar, och jag vill köpa nåt vettigt för dom). Sen måste jag städa lite också. För på fredag kommer mina älsklingar hit!

Linnéa och Noah ska åka tåg alldeles själva och komma och bo hos mej. Och vi ska ha så mysigt! På fredag kväll blir det god mat (finns det nåt godare än spaghetti och köttfärssås när man är liten?), godis och Let's Dance. (Sa nån nåt om ett Svensson-liv? Haha.) På lördag ska Daniel och jag ta med dom till Naturhistoriska, och förmodligen gå till stället med dom gyllene bågarna. Sen blir det en mysig kväll till, naturligtvis. Hoppas att dom ska trivas hos mej. :)

Kommentarer

Postat av: Lovisa

Publicerad 2008-01-24 12:07:17

mitt hjärta dog när klockan stod 59.59 kan man säga.....Jag o frida skrek i kör......Källman är förlåten för ungernmatchen!!!! Handboll är verkligen bland det bästa som finns!!! Till o med bättre än fotboll.....i alla fall på TV=) Syns!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela