Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

Sista nånsin!

Publicerad 2008-01-10 23:43:20 i Allmänt

Nu är det klart. Färdigt. Finito. Jag ska aldrig mer skriva en endaste skoluppgift. FAN VAD SKÖÖÖNT!

Efter en obligatorisk utvärdering var vi klara ungefär vid ettiden och då följde jag med Malin och Jennifer till Sjöbaren där vi lunchade och snackade hur länge som helst. Tydligen tyckte dom att det var lika trevligt som jag, för när vi hade suttit där i säkert två timmar gick vi vidare till ett café där vi tjattrade i ytterligare två. Haha! Kändes inte som så lång tid. Två skitroliga och genomsnälla tjejer som jag tror och hoppas att det kommer gå grymt bra för i livet! På lördag ska ett gäng hem till Jennifer och fira att vi är färdiga, det ska bli jättekul.

Direkt efter fikan åkte jag alltså hem till Carin som bjöd på vin, ost, kex och annat gott. Snacka om lyx!

Har inte gjort annat än njutit idag, känns det som. Men det är mej väl unt. Imorgon jobbar jag 8-16, sen väntar en underbar helg utan en massa måsten. Nu är det ÖVER!

Nu är det hög tid för bingen. Godnatt!

Kommentarer

Postat av: Sofie

Publicerad 2008-01-11 19:15:22

Jättegrattis till världens duktigaste pärlapärlapärla!!
KRAM!

Postat av: Dan

Publicerad 2008-01-13 08:43:21

Det är ju nu det börjar! Fortbildning, fördjupningar... the shits :) Men... Grattis pärlan!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela