Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

Klump.

Publicerad 2008-12-17 09:29:16 i Allmänt

Hatar klump i magen.

Igår fick jag en på väg hem från jobbet när jag kom på att jag inte kommer vakna upp i huset på julaftons morgon det här året. Så som jag alltid gjort. Ingen kontroll av julstrumpan (har visserligen inte fått nåt i den sen jag var liten, men det är ändå tradition), inget tända julgranen och sitta och titta på den innan jag går ner och säger godmorgon till mamma. Jag kommer liksom vakna upp här, fan vad fel det kommer kännas. :( Jag gillar den här stan, och jag gillar Kortedala, men det kommer fan inte bli kul.

Oh well. Jag får se fram emot att träffa familjen på eftermiddagen istället, och jag kan kanske göra en kompromiss och kolla julstrumpan på juldagen (för då är det ju säkert ännu större chans att den innehåller nåt...). Bilresan ska tro det eller ej bli lite rolig, kanske för att det är Sylle själv, bilarnas bil,. som ska ta mej hem. Haha. Vi brukar komma bra överens. Och jag ska lyssna på Driving home for Christmas med Chris Rea ända tills jag mår illa (vilket lär bli redan i Landvetter).

Andra klumpar finns också, blandat med en och annan fjäril och alldeles för mycket godis. Jag längtar tills boxpassen börjar igen. Jävlar vad jag ska slå!

Kommentarer

Postat av: Carin

Publicerad 2008-12-17 10:19:59

Ja, tar gärna sällskap! Jag har tenta fram till kl 14 imorn. Kan höra av mig lite senare idag så kan vi bestämma var vi ska ses. Kram

Postat av: sara

Publicerad 2008-12-17 10:28:30

jobbigt med klump i magen, usch.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela