Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

Hemma igen.

Publicerad 2008-08-24 15:51:20 i Allmänt

Det är både skönt och lite vemodigt att vara hemma igen. "Vardag" liksom, smaka på det ordet. :/
Men alla dagar kan inte innehålla stränder, goda drinkar, roligt sällskap och bekymmerslösa tankar.

Resan har i alla fall varit helt underbar, och den inföll vid precis rätt tidpunkt. Antar att ni som läser här även har följt mobilbloggen, men jag publicerar ändå lite bilder från veckan. (Tagna med digitalkameran, och därmed lite bättre kvalitet, förhoppningsvis.)

Det absolut bästa nånsin är att jag inte ska jobba imorgon. Sex and the city, pyjamasbyxor och en filt blir det. Mixat med lite längtan tillbaka till Kreta.


Vår fina strand.



Tyvärr hade det hunnit bli mörkt när vi kom in till Chania. Mitt i smeten på andra sidan vattnet ligger restaurang Zepos där en inkastare som tror att han är Guds gåva till kvinnorna jobbar. "Adonis" blev hans smeknamn (vi hade namn på typ alla vi träffade under veckan...haha).



Pina Coladas i Kato Stalos. :)



I Chania igen...



...där våra nya idoler uppträdde. Ett av dom bästa minnena från hela resan!



"Ella, ella!"

Kommentarer

Postat av: sarelisara!

Publicerad 2008-08-24 20:48:10

gud vilka härliga bilder! så gött o slippa regnet.. är du brun som bara den nu? vi måste ringas snart så jag får höra om resan! love u!

Postat av: Sofie

Publicerad 2008-08-24 21:26:00

Ååååh, vad det ser härligt ut, längtar till på lördag så jag får höra allt om resan! =)

Ses snart Pärlan!

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela