Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

Vad var grejen, egentligen?

Publicerad 2008-04-17 11:56:02 i Allmänt

Var och tog det där cellprovet imorse... och det var det mest odramatiska jag varit med om. Jag tror att hela min vistelse inne hos barnmorskan, allt inräknat, tog max fem minuter. Och då är jag generös. "Var det inte värre än så?" sa jag förvånat. Och då hade jag ändå varit ganska nervös inför besöket.

Visst är det skönt när saker inte visar sej vara så hemska som man tror?

Ska strax duscha och lyxa till det ordentligt med hårinpackning och åtgärdande av mina djungelben. Efter det ska jag göra i ordning nån god lunch och gå ut och plocka vitsippor innan jag gör mej redo för bion ikväll. Fint att vara ledig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela