Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

Svårt att få in i skallen.

Publicerad 2008-04-19 19:26:46 i Allmänt

Kom att tänka på The Motorhomes av nån anledning och tog fram deras debutalbum, en skiva jag älskade när den kom och som fortfarande är otroligt fin. Men jag höll på att smälla av när jag insåg att den är från 1999. Nio år gammal! Jag kan fan inte acceptera detta alltså. Är det nio år sen dom slog igenom med Into the night (ni vet, den sorgliga videon med hunden som skjuts upp i rymden)? Nio år sen dom var förband till Suede?

Nio år, nästan ett decennium. Jag mår faktiskt lite dåligt på riktigt. Vart tar tiden vägen, egentligen?

62179-127

Mycket nostalgi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela