Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

Just another manic monday.

Publicerad 2008-04-14 18:16:58 i Allmänt

Igår hade Daniel och jag bästa kvällen på länge. Pratade mycket, skrattade mycket, hånglade mycket, tafsade mycket och åt Ben & Jerry's Cookie Dough direkt ur paketet. Så ultimat.

Jag grät lite också, vid två tillfällen. Första gången var under nyhetssändningen där det rapporterades att Engla hittats mördad. Och sen i slutet av A beautiful mind John Nash (Russell Crowe) håller sitt Nobelpris-tal och riktar sej till sin fru:

"I am only here because of you. You're the reason I am. You are all my reasons."

Det är det finaste nånsin. <3 Tröttnar aldrig på att se den filmen.

På tal om Engla så är jag normalt sett ganska anti kedje-sms och allmänna uppmaningar. Men jag tänker göra ett undantag och tända ett ljus för henne ikväll kl 21 och ställa i mitt fönster. Hoppas att många gör det.



Kommentarer

Postat av: Lotta

Publicerad 2008-04-14 19:17:58

Jag ska oxå göra det!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela