Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

Babbel, babbel.

Publicerad 2008-04-16 13:44:34 i Allmänt

Känns som att jag bara upprepar mej. Skriver inte om nåt annat än jobb nuförtiden, men just i den här veckan är det inte så mycket annat som händer heller. Tog ett extrapass på fredag och jobbar hela helgen, samt går långpass i eftermiddag/natt. Men nästa vecka händer det lite andra grejer. :)

Och imorgon är jag ju ledig. Har blivit kallad till cellprovtagning, vilket jag inte ser fram emot sådär jättemycket, av förklarliga skäl. "Undersökningen går snabbt och smärtfritt" står det på kallelsen, och det där med smärtfritt är inte riktigt vad jag hört. Men jag har på känn att det är ungefär samma grej som med stelkrampssprutan när man var liten - otaliga skräckhistorier helt i onödan. Får hoppas det i alla fall.

På kvällen blir det bio med Carin och Frida, mycket skoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela