Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

Idol 2007.

Publicerad 2007-09-24 16:56:20 i Allmänt

62179-94

Här var jag fortfarande ganska glad och förväntansfull efter nästan sju timmars väntan (det blev totalt tolv). Såhär i efterhand är jag nästan lättad över att jag inte kom vidare, för då hade man väl inte haft några nerver kvar. Men jag tycker faktiskt att jag förtjänade att få komma till den riktiga juryn, för jag var fan så mycket bättre än många som fått den chansen. Och jag blir nästan upprörd över att "juryn" inte ens kunde bemöda sej med att titta på mej, än mindre ge mej en förklaring till att jag inte fick gå till steg två. Nåja, så är det. OM jag ska söka nån mer gång ska jag iaf se till att vara snyggare (hur tänkte jag?!). Ikväll börjar publikröstningen!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2007-09-24 21:46:22

Men hallå!! Du är ju hur söt som helst. Och juryn får faktiskt skylla sig själva att de inte valde rätt!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela