Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

Every street with no name reminds me of you.

Publicerad 2007-09-19 10:08:47 i Allmänt

Jag tror att varje bloggrubrik hädanefter ska bestå av ett låtcitat. För det är ju ascoolt, typ. Överhuvudtaget tycker jag att det är jobbigt att skriva rubriker, som om varje inlägg skulle vara viktigt nog att namnge liksom. (Hej och välkomna till dagens i-landsproblem.) Kanske ska börja numrera istället så är alla jobbiga bekymmer ur världen?

Gick upp halv åtta idag och pluggade en timme. Sen kollade jag nätet, ställde mej på min kära Orbitrek och svettades lite. Ett ganska bra sätt att starta dagen på. Nu ska jag strax duscha och ge mej in till stan. Ska hitta en födelsedagspresent till Frida som blir 22 bast idag, träffa Veronica på skolan och förbereda seminariet, ha seminarie och sen ta en öl med födelsedagsbarnet och Carin. Blir nog en bra dag!

Ikväll är det Heroes, glass och persikohalvor som gäller. MUMS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela