Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

Vill att det ska vara över.

Publicerad 2007-05-30 16:31:09 i Allmänt

Tänk om det var lördag kväll nu och alla möbler stod på plats i den nya lägenheten. Eller söndag eftermiddag, och jag gick runt och fixade, donade och packade upp.

Men det är onsdag och jag är så omotiverad till att packa färdigt. Trots att det mesta är klart nu...

Saker jag kommer sakna med att bo här:

- Herkules pizza
- Willys hemma
- Ramberget
- Närheten till centrum
- Dom fräscha vitvarorna


Saker som ska bli skönt att slippa:
 

- Bristen på utrymme
- Lundbyleden
- Promenadsträckan till hållplatsen
- Den hutlösa hyran
- Sprickan i tapeten
- Avståndet mellan mej och älsk

Nu ska jag fylla en kartong till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela