Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

Tacksam.

Publicerad 2007-05-19 18:39:49 i Allmänt

En av dom bästa känslorna som finns, det är när en våg av harmoni sköljer över en, helt utan förvarning. Det hände mej idag när jag väntade på sexans spårvagn. Vet inte riktigt om det var för att jag hade Håkan i hörlurarna, för att det varit en jättebra dag på jobbet, för att jag tänkte på flytten eller om det helt enkelt var för att jag är glad över att bo i den här stan. Förmodligen var det en blandning av alltihop. Jag kände mej hursomhelst lycklig och tacksam över att bara sitta där och må bra. Sånt gillar jag!

På tal om jobbet så är jag så otroligt lyckligt lottad. Jag älskar mitt jobb, och har dom mest underbara kolleger man kan tänka sej. När jag går därifrån känns det oftast inte ens som att jag jobbat, bara för att jag haft så himla trevligt. Ibland är det psykiskt påfrestande, det ska jag inte förneka, men 98 % av tiden är det bara kul. Om jag nån gång tycker att det är jobbigt brukar jag bara tänka på Preem och så försvinner känslan med detsamma. Jag tror faktiskt inte att jag kan hitta nåt bättre.

På måndag ska jag börja packa. Yay!!


62179-86

Vänskap i Köpenhamn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela