Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

Kursstart.

Publicerad 2007-05-03 13:24:50 i Allmänt

Igår började alltså kursen "Socialpolitik och socialt arbete". Det är inte så lättsmält, men dock himla intressant. En massa kurslitteratur ska bankas in i huvudet på kort tid nu, så det gäller att ligga i!

Stackars Daniel fick inte en blund i ögonen i natt pga den förfärliga hostan, så han ligger och snusar i min säng nu. Ska låta honom sova ett tag till. Lika bra att jag passar på att köpa tågbiljetter till helgen. Det blir ju Gislaved igen (jag gör inget annat än pendlar nuförtiden, haha)!

Ser fram emot spelningen på lördag.

Kommentarer

Postat av: Purgatid

Publicerad 2007-05-03 17:05:01

Och den stackars stackars pojkvännen blir lämnad ensam, återigen. Som en övergiven stackars hund som... Fast... Hm... Jag kan ju bygga lite på modulen... Och... Ja, jag har ju faktiskt ett spelmöte... Och...

Ha det så jättebra i Gislaved Sötnos! Vi ses på söndag!

Postat av: Gjermundsara

Publicerad 2009-03-18 10:37:15

I found all information to be intriguing and motivational. It was meant for me to find this website without even having any intention of looking for subjects in this area.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela