Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

Imorgon...

Publicerad 2007-05-31 23:57:37 i Allmänt

...får jag lägenheten! :D

Det ska bli så kuuul! Lite oroväckade är dock att fastighetsskötaren ringt och meddelat att han inte fått tag på den förra hyresgästen. Kul! Tänk om det är helt ostädat och värsta kalabaliken därinne...Nåja. Det får jag ta då.

Bra att stora lasset inte går förrän på lördag, faktiskt!

Det enda som är dåligt med den här flyttveckan är att jag inte tränat nåt. Hoppade över dansen i tisdags och har inte varit och simmat en enda gång. Det låter kanske fjantigt, men jag mår riktigt dåligt över det! Motion blir verkligen som ett beroende. Jag bara längtar efter att bli svettig. Det lär jag väl iofs bli både imorgon och på lördag med tanke på allt som ska kånkas ut och in. ;)

Imorgon kväll sover jag förmodligen hos Daniel så det här blir nog min sista natt på Hisingen. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela