Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

Onyttigt, men mysigt.

Publicerad 2007-03-25 22:51:18 i Allmänt

Ja, så kan man sammanfatta hur det har varit i helgen. Egentligen skulle ju älsk och jag gå på bio igår, men efter att ha läst alla usla recensioner av The number 23 fick jag lite kalla fötter. Vi bestämde oss för att se den på video sen istället. (90 spänn är ju lite väl mycket för en potentiellt usel film.)

Istället gick vi till ett ställe i närheten och åt (han hamburgare, jag kebab) och därefter hyrde vi film samt köpte godis. Efter en glufsig kväll somnade vi som två stockar och sov i tio timmar! Haha, helt overkligt.

Och idag har vi ätit våfflor (mums!) och tagit en vårpromenad in till stan där vi åt korv med bröd. Jag kommer drömma mardrömmar om kalorier inatt. :(

Ska simma med extra mycket energi imorgon bitti. Hehe. Imorgon ska jag för övrigt jobba ihop med Jonathan för första gången, han har fått timvikariat på Kombo nu, känns riktigt kul! Så imorgon är det vi som håller ställningarna. Känns jättebra att jag ska dit imorgon, det var ett tag sen nu. Saknar faktiskt alla där.

Fråga sju på paperuppgiften är klar. Nu återstår bara fyra frågor och jag har nio dagar på mej att skriva dom. Känns rätt lugnt, va? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela