Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

Om igår.

Publicerad 2007-03-11 11:04:42 i Allmänt

Det var inte bara vinsten igår som gjorde kvällen lyckad, sällskapet höll absolut toppklass. Efter jobbet åkte jag hem och tog på mej lite snyggare paltor innan jag åkte till hotellet där Lotta och Tomas väntade. Det blev en hel del spekulationer om vem som skulle vinna blandat med en och annan grogg. Sen var det meningen att vi skulle titta på finalen på O'Learys men om man inte hade tänkt att beställa nån mat gick det tydligen inte för sej att sitta ner. Tanken på att stå rakt upp och ner i två timmar kändes inte så lockande så två minuter i åtta skyndade vi iväg tillbaka till hotellet. En mycket bra idé! Det blev hur mysigt som helst och resultatet blev ju, som vi alla vet, så rättvist som det nånsin kan bli.

Glada i hågen begav vi oss ut på stan, men eftersom jag inte direkt är nån partyprinsessa visste jag inte riktigt vart vi skulle gå. Hade dock fått höra att Excet är bra, så vi chansade. Där hade dom ett 2 för 1-erbjudande så Lotta ordnade så att vi stod med två Cosmopolitan var i händerna. Mycket gott! I början kände vi oss lite lagom vilsna och det verkade inte vara något drag alls. Tills vi gick ner till nedervåningen. Visserligen var dansgolvet ganska litet, men en DJ som bland annat spelade Hubbabubba med Just D uppvägde det ganska rejält. Det blev några öl och ganska mycket dans innan vi kände oss ganska nöjda vid halv tre-tiden.

Nattens sista hållplats blev naturligtvis donken, och sen skildes vi åt.

En riktigt lyckad kväll med två av mina bästa vänner!

Idag ska vi äta sushi och fika hos mej. Which reminds me, jag måste verkligen dammsuga här nu.

Be good, for goodness saaaaake!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela