Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

Ge mej.

Publicerad 2007-03-12 17:40:45 i Allmänt

Lägenhetsvisningen som skulle varit igår blev idag istället. Det visade sej att tvåan var exakt likadan som en lägenhet jag tittade på för ungefär ett och ett halvt år sen. Den tackade jag ja till, och det har jag även gjort med den här. Är dock inställd på att det blir som förra gången; den andra tjejen har jobb och hyresvärden väljer henne framför mej. Men man kan ju alltid hoppas att hon har en massa betalningsanmärkningar... haha.

Blir störd på att så många människor har förutfattade meningar om Kortedala, jag gillar verkligen det området. Det är riktigt fint och hemtrevligt. Bäst med lägenheten (förutom att den är på 52 kvm) är att den har en massa garderober. FÖRVARING, fattar ni? Jag ska drömma våta drömmar om Ikea inatt.

Håll en tumme för mej är ni snälla.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2007-03-12 21:35:55

Låter najs!

Postat av: Purgatid

Publicerad 2007-03-12 23:56:12

*Håller båda tummarna, samt stortårna, i hopp om att avståndet mellan oss skall minska till tio minuter i stället för en timme.*

Disclaimer: This message took no less than 12 minutes and 45 seconds to write, due to the limbs being brought out of proper function, as a result of the holding of thumbs and toes.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela