Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

Flax.

Publicerad 2007-03-20 14:43:27 i Allmänt

Som sagt så har jag haft världens flyt! Igår kväll ringde hyresvärden och berättade att lägenheten i Kortedala blir min. Min, min, min! Kan knappt fatta det! Ska bli så obeskrivligt skönt med utrymme! Sitter och tittar som en tok på Ikeas hemsida, men jag blir bara stressad. Känns som att det är miljoner saker som måste fixas, men jag har lite tid på mej iaf. 1 juni är det inflyttning, och ni kan ju räkna med att det blir en fet inflyttningsfest i sommar! :D

Annat som är riktigt bra (förutom att jag är helt frisk nu, skönt!) är att jag kommer få ett saftigt tillskott på mitt konto den här månaden. På fredag ramlar det in CSN, en stor lön från jobbet, samt förra årets semesterersättning från Preem. Shopping i helgen, kanske? Iofs ska jag spara mycket pengar till flytten (det kan ju hända att jag åker på dubbla hyror i juni, det blir inte roligt isf) men lite ska jag unna mej. Behöver verkligen byxor och skor. Och lite våriga kläder. Hurraaa!

Helgen som gick blev precis så bra som jag trodde. Hann med ordentligt med umgänge med familjen, Timbuktu var superbra och jag tog med Bond och hälsade på Sofie och Fia. Det var Bonds och Fias andra dejt, och med tanke på hur bra dom umgås med varandra tror jag nog att dom kan bli riktigt bra vänner! :) Så himla gulliga, haha.

62179-58

I fredags fyllde Cilla år och allihop var bjudna hem till henne.


62179-56

Bond också naturligtvis! Och som vanligt skötte han sej perfekt.

62179-57

Jag blir bara mer och mer kär i den här hunden. Här äter han på en chipsbit som han tagit från mina läppar.


image60

Jason Diakité. Kommentar överflödig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela