Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

Duktig flicka.

Publicerad 2007-03-02 14:51:15 i Allmänt

Det går bra i skolan nu. Jag är mer engagerad än jag någonsin varit, och jag märker att jag mår väldigt bra av det. Alltför ofta känner jag (och typ 99 % av alla andra studenter) att jag inte kan nånting och bara glömmer bort allt. Men vissa saker har man faktiskt lärt sej under dom här åren. Och man blir på nåt sätt bättre och bättre.
Vi rollspelade idag, och det var väldigt kul och lärorikt. Fick dessutom rätt mycket beröm. :D

Nu sitter jag i datorsalen, har precis skrivit klart en uppgift som eg. inte ska in förrän på måndag (visst är jag bäst?). Snart ska jag lämna den i lärarens fack, sen tar jag helg! Vilket innebär en Gislaveds-tripp...Som jag längtat!

(Förresten så har datorn tydligen blivit fixad. Jag är minst sagt skeptisk. Men jag ska hämta den på måndag, upp till bevis då!)

Ha en superbra helg, alla! (Om jag nu har några läsare kvar, ni kommenterar ju aldrig längre.) Och en extra tanke till stackars älskling som ligger hemma alldeles sjuk. Kill Bill-kväll när jag kommit tillbaka, puss! <3

Kommentarer

Postat av: Johanna

Publicerad 2007-03-05 12:55:12

Jag läser alltid men är usel på att kommentera!

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela