Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

Blä, usch och tråk.

Publicerad 2007-03-27 14:31:09 i Allmänt

Underbart väder även idag och här sitter man inomhus och skriver på den förbannade skiten! Det är riktigt motigt nu. Kanske för att slutet är inom  räckhåll, kanske för att jag mest av allt vill springa ut i solen och äta glass, kanske för att det är så sjukt jävla tråkigt att skriva sånt här.

Är dessutom ganska trött. Började jobba kl 13 igår och slutade inte förrän 10.30 idag. Tre-fyra timmars "sömn" (det kan man knappast kalla det) är kanske inte den bästa förutsättningen för att gnugga geniknölarna.

Känns till och med motigt när jag tänker på att dansa ikväll, men det vet jag kommer upphöra när jag väl är där.

Hoppas jag skrivit en del innan dess...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela